Oferta poznaj nasze usługi

Fitness/ zajęcia dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości

Ogólnorozwojowe ćwiczenia z aerobiku prowadzone przez doświadczonych instruktorów. Idealnie dopasowane do Twoich możliwości i umiejętności.

Fitness body shape

Trening na bazie ćwiczeń wzmacniających, kształtujących całą sylwetkę o charakterze ogólnorozwojowym angażujących "duże" partie mięśniowe całego ciała. Trening poprzedza rozgrzewka z prostym układem choreograficznym. Po rozgrzewce następuje część właściwa ćwiczenia z użyciem np. stepów, ciężarków, gum w pozycji stojącej i na macie. Trening dla wszystkich grup zaawansowania. Zajęcia fitness doskonale wpływają na ogólną sylwetkę oraz sprawność. Poprzez zróżnicowane ćwiczenia fitness rozwijane i angażowane są wszystkie partie mięśniowe.

Zumba

Mieszanka rytmów latynoskich. Taniec połączony z aerobikiem. Jest to jednocześnie świetny trening o charakterze interwałowym, aerobowym, wytrzymałościowym oraz cardio. Naprzemienne wolniejsze i szybsze rytmy sprzyjają spalaniu tkanki tłuszczowej, a elementy zaczerpnięte z aerobiku świetnie rzeźbią i wysmuklają sylwetkę.

Total Fit

Total fit to połączenie treningu siłowego z wytrzymałościowym. Zajęcia skierowane są do osób, które chcą zrzucić warstwę tkanki tłuszczowej oraz zwiększyć sprawność i wydolność organizmu.

  • Zajęcia fitness doskonale wpływają na ogólną sylwetkę oraz sprawność. Poprzez zróżnicowane ćwiczenia fitness rozwijane i angażowane są wszystkie partie mięśniowe.

    • Siła 75%
    • Rozciągnięcie 50%
    • Wytrzymałość 75%

Pilates / (piłki) wzmacnianie

Zajęcia mieszane - na początek seria ćwiczeń wzmacniających o średniej intensywności, dla każdej grupy wiekowej. Następnie zajęcia Pilates z piłką. Zestaw ćwiczeń izometrycznych z piłką zmusza do pracy całe ciało, w szczególności najgłębiej położone mięśnie: nóg, miednicy małej, pleców i ramion. Wykonywane wolno zgodnie z instrukcją pomagają wymodelować ciało bez zbędnego rozbudowywania, wzmocnią je i ujędrnią.

Rozciągnij swoje mięśnie

Piłka, pomaga rozwinąć zmysł równowagi oraz czucie głębokie ciała, dzięki czemu nabiera ono lekkości i gracji przy poruszaniu. Jak mawiał Joseph Pilates twórca tych ćwiczeń: " Po 10 sesjach poczujesz różnicę, po 20 zobaczysz różnicę, a po 30 będziesz miała nowe ciało". Pilates z piłką to ćwiczenia dla ciała, urody i ducha. Pomogą ci zbudować smukłą i jędrną sylwetkę, poprawić metabolizm i samopoczucie, wyciszyć się. Ta forma aktywności wskazana jest dla wszystkich bez względu na wiek i płeć.

Antycellulit

Jest to forma treningu siłowego, którego głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha.

ABS STRETCHING

Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Skupianie się na rozciąganiu i odczuwaniu ciała poprzez ciekawe połączenia ćwiczeń i pozycji, a także tworzenie z nich niekiedy swoistych choreografii. Stretching zwiększa ruchomość stawów, poprawia elastyczność mięśni, eliminuje napięcia. Polecany dla wszystkich.

  • Regularne uczestnictwo w zajęciach przyspiesza trwale przemianę materii i przyczynia się do zmniejszenia zawartości tkanki tłuszczowej. Są to ćwiczenia pomagające na codzienne dolegliwości związane z siedzącym trybem życia. Korygują wady postawy, zapobiegają bólom kręgosłupa, bólom menstruacyjnym, poprawiają trawienie.

    • Siła 25%
    • Rozciągnięcie 100%
    • Wytrzymałość 25%

A.B.T. / wyrzymałość i siła

Seria statycznych ćwiczeń i pozycji nastawionych na kształtowanie głównie mięśni brzucha, pośladków i ud.

Zajęcia polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanje choreografii czy bardzo intensywnego tempa zajęć. Doskonale rozwijają ogólną sprawność oraz rozciągnięcie.

STEP / Interwał

Trening wytrzymałościowo-siłowy na stopniu o bardzo dużej intensywności. Dynamiczne, ciekawe, niepowtarzalne konstrukcje choreograficzne wpływające wzmacniająco zwłaszcza na dolne partie mięśni (nogi, pośladki). Poprawia kondycję i pamięć ruchową.

Trening interwałowy- ćwiczenia o wysokiej intensywności (choreografia na Stepie lub Hi/lo) przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi o niskiej intensywności z wykorzystaniem przyborów.

STEP Basic

Step basic to zajęcia dające dużo radości, a ponadto poprawiające naszą pamięć i koordynację ruchową. Trening polega na nauce łatwych, podstawowych kroków na stepie i przeznaczony jest przede wszystkim dla osób początkujących, ale nie tylko.

  • Zajęcia A.B.T. oraz STEP doskonale rozwijają ogólną sprawność oraz rozciągnięcie. Wzmacniają wytrzymałość i poprawiają kondycję.

    • Siłą 50%
    • Rozciągnięcie 25%
    • Wytrzymałość 75%

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia zdrowy kręgosłup mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji. Podczas ćwiczeń wykorzystywany jest różnoraki sprzęt, a przede wszystkim piłki rehabilitacyjne (duże fit ball, małe easy ball) i nie tylko. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie pilatesu wzmacniają także głębokie partie mięśniowe. Zajęcia polecane dla wszystkich.

  • Zajęcia zdrowy kręgosłup z przyrządami kształtują ogólną wydolność i sprawność oraz wytrzymałość siłową.

    • Siłą 50%
    • Rozciągnięcie 50%
    • Wytrzymałość 50%

  • Zajęcia Zdrowy kręgosłup:

    • Czwartek 20:00 - 21:00

FitBall / zajęcia z piłkami

Zajęcia, podczas których wykorzystywane są duże piłki rehabilitacyjne, są adresowane do wszystkich, którzy chcą poprawić ogólną sprawność i siłę mięśniową. Ćwiczenia z piłką doskonale wpływają na poprawę czucia głębokiego oraz koordynację ruchową. Odpowiednio dobrane pozycje i zestawy ćwiczeń odciążają stawy i wpływają na poprawę ich ruchomości.

EasyBall

Piłka Easy Ball o średnicy 25 cm jest wykonana z miękkiego, przyjemnego tworzywa i doskonale urozmaica klasyczne zajęcia fitness. Podczas treningu piłka ta pomaga poprawić siłę mięśniową, ich elastyczność oraz bardzo dobrze wpływa na głęboką stabilizację kręgosłupa. W trakcie zajęć zwraca się szczególną uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń.

  • Zajęcia z FitBall i EasyBall kształtują ogólną wydolność i sprawność oraz siłę mięśniową a także koordynację ruchową.

    • Siłą 50%
    • Rozciągnięcie 50%
    • Wytrzymałość 50%

  • Treningi z FitBall i EasyBall prowadzimy w środy i czwartki.

    • Środa /FitBall/ 20:30 - 21:30

Siłownia/ popracuj nad sylwetką

Kształtowanie sylwetki to nie tylko „wyciskanie sztangi”. Korzystając z wielofunkcyjnego atlasu na naszej siłowni możesz poprawić ogólną kondycję wszystkich partii mięśniowych. Tych, co „wyglądają” i tych, których nie widać, ale są odpowiedzialne np. za zdrowy kręgosłup.

Jeśli masz potrzebę ćwiczyć z Instruktorem:

  • wg indywidualnego harmonogramu 70 zł/h

Zapisy na ćwiczenia od poniedziałku do piątku 8.00-20.00 tel. 571237730

 

Sala Cardio

Dotleniony organizm, spalone zbędne kalorie, lepsze samopoczucie to nie wszystko, co możesz mieć korzystając z naszej Sali Cardio. Za pomocą rowerków, steperów, orbitek, bieżni i ergometru możesz wzmocnić ducha i usprawnić ciało również po urazach.

Jeśli nie wiesz jak to robić - umów się na spotkanie z naszym Fizjoterapeutą lub Instruktorem

Jeśli masz potrzebę ćwiczyć z Instruktorem lub Fizjoterapeutą:

  • wg indywidualnego harmonogramu 70 zł/h
  • konsultacje + sesja fizjoterapeutyczna 70 zł

Zapisy na ćwiczenia od poniedziałku do piątku 8.00-20.00 tel. 571237730


Sala gimnastyczna / gry zespołowe, zajęcia szkolne

Zapraszamy firmy oraz osoby prywatne zainteresowane wynajmem hali sportowej do gry w koszykówkę, siatkówkę, piłkę ręczną i halową. Oferujemy dużą i wielofunkcyjną salę z miejscami dla kibiców.

Naszą ofertę kierujemy również do szkół i uczelni zainteresowanych organizacją zajęć wychowania fizycznego dla dzieci, młodzieży i studentów.


Zapisz się

Dobierz najlepszy karnet dla siebie i zacznij ćwiczyć z nami!

Zapisz się

Przyjdź na trening

Jesteś zainteresowany - przyjdź na trening i przekonaj się, że warto!

Zaplanuj wizytę